PPL (H) Bridge distans vårkurs

Flygteoriskolan Hässlögatan 10, Västerås, Sverige

Om du har ett PPL för flygplan men känner att du vill utöka ditt flygande och även ha möjligheten att flyga helikopter? Då är detta kursen för dig och den täcker de ämnen som skiljer mellan flygplan och helikopter.

19375 kr

PPL (A) distans höstkurs

Flygteoriskolan Hässlögatan 10, Västerås, Sverige

PPL(A) distans är en kurs för dig som vill ta ett certifikat och flyga för nöjes skull, alternativt ta första steget till att bli trafikflygare. Distanskursen ställer högre krav på självdisciplin då det är avsevärt mer hemstudier än på en intensivkurs, och har man disciplinen och studievana fungerar det alldeles utmärkt.

PPL (H) distans höstkurs

Flygteoriskolan Hässlögatan 10, Västerås, Sverige

PPL(H) distans är en kurs för dig som vill ta ett certifikat och flyga för nöjes skull, alternativt ta första steget till att bli kommersiell pilot. Distanskursen ställer högre krav på självdisciplin då det är avsevärt mer hemstudier än på en intensivkurs, och har man disciplinen och studievana fungerar det alldeles utmärkt.

PPL (H) Bridge distans höstkurs

19375 kr